9 wrz 2014

WRACAM!!

Bardzo zaniedbałam tę formę aktywności (mam na myśli blogowanie), jednak nadal coś mnie silnie ciągnie w tym kierunku :) Mam zamiar nieco zmienić dotychczasową formę bloga. Doszłam do wniosku, że zamiast wyszukiwać ładne rzeczy w necie i wstawiać je na blog warto byłoby jednak pokazać coś wyłącznie swojego. A tych wyłącznie moich rzeczy przez te wszystkie lata nazbierało się tyyyyyle... 

Nadal kolekcjonuję przedmioty z duszą, nadaję im nowe życie, sprawiam, że zagrzewają miejsce w moim domu na dłużej lub też wyfruwają do domów bliskich mi osób. Nadal drażni mnie, niczym ugryzienie komara, którego nie można podrapać, fakt, że coś w moim domu z czymś nie współgra - z uporem maniaka dobieram kolory, ozdoby, drobiazgi. A uczucie spełnienia, które towarzyszy dobraniu ostatecznej formy nie ma sobie równych. 

Nowością natomiast jest w moim życiu mała osóbka, która pojawiła się w lutym i przewróciła nasze życie do góry nogami. Ta wywrócona perspektywa kazała mi inaczej spojrzeć także na moje zainteresowania - zwróciłam uwagę, że istnieje design dla dzieci;) Jak mogłam tego wcześniej nie zauważyć?!

Wracam zatem i miejmy nadzieję, że pomysłów i przede wszystkim czasu na ich wykonanie mi nie zabraknie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz